Serwis dla pacjentów

Dlaczego przyjść?

Jako nasi pacjenci będziecie mieć umożliwiony szybki dostęp do wszystkich naszych usług. Świadczymy zabiegi lecznicze wywodzące się z wiedzy medycznej opartej na dowodach (EBM – evidence based medicine), międzynarodowych standardów klinicznych oraz aktualnych trendów współczesnej medycyny nowoczesnej. Będziecie również korzystać z wieloletnich doskonałych doświadczeń naszych lekarzy.

Dla kogo leczenie jest przeznaczone?

• Pacjentom z długotrwałym bólem pleców (trzy miesiące i więcej), których nie satysfakcjonuje dotychczasowa ulga w bólu i/lub nie reagują na ogólne leczenie, jeżeli źródło bólu można zlokalizować za pomocą interwencyjnych zabiegów.
  • Pacjentom z długotrwałym bólem w wyniku zaawansowanej osteoartrozy stawu kolanowego (stadium 3 i 4).

Jeśli zażywaliście leki, poddawaliście się infuzji, fizjoterapii itp. bez większej poprawy, ew. z pogorszeniem, jeżeli pragniecie poprawić swoje życie codzienne, bez zawahania zwróćcie się do nas.

Jak do nas trafić?

Wasze leczenie będzie się odbywało w wysoko specjalistycznej klinice EuroPainClinics® w Bardejowie – historycznym i uzdrowiskowym mieście województwa preszowskiego w Republice Słowackiej wpisanym na listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Dla zainteresowanych leczeniem z województwa małopolskiego, śląskiego lub podkarpackiego zaletą jest bliska odległość i doskonałe możliwości dojazdu do Bardejowa samochodem osobowym. Pacjentom z bardziej odległych miejsc Polski polecamy skorzystanie z wygodnych połączeń lotniczych do międzynarodowego lotniska w Koszycach. Z Koszyc do Bardejowa można dojechać samochodem w 90 minut.

Jeżeli potrzebujecie pomocy z organizacją Waszej podróży do EuroPainClinics® Bardejów, skontaktujcie się z nami.

mapa PL+SK_orez

Jakich procedur możecie się spodziewać?

Przy leczeniu bólu pleców: Po pierwszym badaniu konsultacyjnym zaoferujemy Wam jeden z naszych interwencyjnych zabiegów diagnostycznych. Jeśli zlokalizujemy źródło bólu i ulga w bólu będzie wystarczająca, zaoferujemy Wam zabieg terapeutyczny według umowy.
Przy leczeniu bólu stawu kolanowego zabieg leczniczy możemy zapewnić w ramach pierwszej wizyty w naszej klinice.

Jak uregulować świadczoną opiekę?

Płatność możliwa wyłącznie w gotówce w euro.

Jak się u nas porozumieć?

Nie trzeba obawiać się bariery językowej! Posiadamy dobre umiejętności językowe i komunikować będziemy się z Wami w języku polskim.
Do innymi języków oficjalnych EuroPainClinics należą angielski, słowacki, czeski, szwedzki i chorwacki.

Co ze sobą zabrać do EuroPainClinics®?

W celu dokładnego badania diagnostycznego prosimy przynieście ze sobą następującą dokumentację lekarską, jeżeli ją macie: wyniki/zdjęcia badań obrazowych takich jak rezonans magnetyczny (idealnie nie starszy niż 3 miesiące, maksymalnie natomiast 6 miesięcy), badanie CT (tomografia komputerowa), badanie rentgenowskie, zalecenia lekarza specjalisty (neurochirurg, neurolog, ortopeda, lekarz rehabilitant) i całą Waszą dokumentację medyczną.

Czy można wysłać wyniki badań lekarskich drogą elektroniczną?

Tak, natomiast tylko w ramach konsultacji on-line Waszej diagnozy w sekcji E-konsultacje. Za pośrednictwem tej sekcji możecie do nas wysłać wyniki badań wystawione przez Waszego lekarza, zdjęcia MR (rezonansu magnetycznego) kręgosłupa i wypełniony formularz „Opinia lekarska”.

W przypadku, gdy Wasze wskazania medyczne ocenimy jako odpowiadające do wykonania niektórych z zabiegów leczniczych w EuroPainClinics®, nasi specjaliści zalecą wstępny przebieg leczenia i jak najwcześniej zaproponujemy Wam drogą telefoniczną bądź mailową termin Waszej wstępnej konsultacji.

Jeżeli do Waszych wskazań medycznych nie będzie możliwe zaproponowanie rozwiązania w ramach specjalizacji EuroPainClinics®

w dziedzinie interwencyjnego leczenia bólu, poinformujemy Was o takim fakcie za pośrednictwem maila.

W innych przypadkach dokumentację medyczną lub zdjęcia MRI wysłane drogą mailową bądź pocztową nie przyjmujemy.

Jakie wyniki badań i jaką dokumentację należy dołączyć:

• Leczenie bólu pleców: Wyniki badań rezonansu magnetycznego – MRI (idealnie nie starsze niż 3 miesiące, natomiast maksymalnie 6 miesięcy)
  • Wyniki badań tomografii komputerowej (CT) – jeżeli macie do dyspozycji
  • Leczenie bólu kolana prądem o częstotliwości radiowej: Wyniki rezonansu magnetycznego (MRI), badania rentgenowskiego (RTG), tomografii komputerowej (CT), które macie do dyspozycji (idealnie jak najnowsze wyniki)
  • Całą dokumentację medyczną od Waszego lekarza specjalisty (neurochirurga, neurologa, ortopedy, lekarza rehabilitanta)
  • Informacje o innych Waszych diagnozach zdrowotnych, np. problemy kardiologiczne, wszczepiony rozrusznik serca, nadciśnienie, niedociśnienie, zaburzenie krzepnięcia krwi, cukrzyca itp.

Na wstępną konsultację do EuroPainClinics® w Bardejowie możecie się umówić także drogą telefoniczną pod numerem tel. +421 948 677 714, pod którym z przyjemnością udzielimy Wam wszystkich szczegółowych informacji.
Mówimy po polsku!