Endoscopic Center

W wyspecjalizowanych placówkach Endoscopic Center EuroPainClinics® zapewniamy szeroką gamę zabiegów endoskopowych dla diagnostyki precyzyjnej i terapii pacjentów z bólem pleców. Nasza długoletnia praktyka, czołowi eksperci i doświadczenie kliniczne z ponad 2 000 pomyślnie wykonanymi zabiegami endoskopowymi potwierdza naszą specjalizację i profesjonalne podejście do Waszego leczenia.

Korzyści zabiegów endoskopowych

• Rzadsze występowanie komplikacji pooperacyjnych
  • Mniejsza rana operacyjna i minimalna utrata krwi
  • Minimalne tworzenie blizn pooperacyjnych i zwłóknień w przestrzeni nadtwardówkowej
  • Ewentualna rewizja chirurgiczna prostsza do wykonania
  • Szybsza rehabilitacja i wcześniejszy powrót do pracy

Leczenie endoskopowe wypadniętego krążka międzykręgowego

Każdy z następujących objawów może być powiązany z wypadnięciem krążka międzykręgowego, które drażni lub uciska dany nerw i powoduje ból:

• Czujecie silny ból przy siedzeniu, staniu, gwałtownym otoczeniu lub przy podnoszeniu ciężkich przedmiotów?
  • Dolega Wam silny, zazwyczaj jednostronny ból uderzający do kończyn połączony z zaburzeniami czucia czy niedowładem kończyn?
  • Czujecie ból powiązany z mrowieniem bądź drętwieniem w nogach, rękach, stopach?
  • Dolega Wam silny ból pleców połączony z niezdolnością do skłonu do przodu, klękania lub podnoszenia kończyny?
  • Macie problemy z nietrzymaniem kału (inkontynencją)?
  • Napada Was często nagły ból w odcinku lędźwiowym kręgosłupa połączony ze skurczem pleców (lumbago)?
  • Czujecie ból wychodzący ze stawu krzyżowo-biodrowego?

Jeżeli dolega Wam długotrwały ból pleców i żadne leczenie dotychczas nie przyniosło Wam wystarczającej ulgi, spróbujcie sobie zadać następujące pytania:

• Macie na MRI zwyrodnieniowe zmiany kręgosłupa?
  • Chodziliście na ćwiczenia i rehabilitację nie osiągając ulgi w bólu?
  • Chodziliście na fizjoterapię nie osiągając rezultatu?
  • Spróbowaliście dostępnych leków, maści czy plastrów – bez ulgi?
  • Nie pomogło Wam dotychczasowe leczenie neurologiczne?
  • Poddaliście się operacji pleców i ból nadał trwa?

Odpowiedzieliście TAK i chcecie uzyskać informacje o dalszych możliwościach leczenia Waszego bólu? Prosimy o wypełnienie i wysłanie do nas formularza E-konsultacje i dalszej dokumentacji. Po ocenie dokumentów z przyjemnością umówimy Was na wstępną konsultację z naszym specjalistą leczenia bólu.

Wypełnij formularz E-konsultacje