Ortho Pain Center

Specjalistyczne placówki Ortho Pain Center EuroPainClinics® świadczą leczenie bólu związanego z osteoartrozą stawu kolanowego prądem o częstotliwości radiowej w celu poprawy jakości życia pacjenta poprzez zmniejszenie intensywności bólu i obniżenie zużycia leków.

Naše mnohoročné klinické skúsenosti v oblasti liečby bolesti a intenzívnej spolupráce so zahraničnými expertmi odborov ortopédie, ortopedickej chirurgie, reumatológie a fyzioterapie nám umožňujú ponúknuť vám komplexnú liečbu zahŕňajúcu diagnostiku, liečbu miniinvazivními zákrokmi, rehabilitačné odporúčania a fyzioterapeutické postupy vychádzajúce z najnovších vedeckých poznatkov a svetových trendov súčasnej medicíny.

Każdy z poniższych objawów może być oznaką zaawansowanej osteoartrozy stawu kolanowego sprawiającej ciężki ból.

• Dolega Wam długotrwały ból kolana trwający ponad 6 miesięcy?
  • Macie poważne trudności w poruszaniu się, poczucie braku stabilności?
  • Doświadczacie porannej sztywności stawu lub jego sztywności po bezczynności?
  • Dolegają Wam obrzęki stawu kolanowego, zauważyliście zniekształcenia lub zaczerwienienia spowodowane stanem zapalnym?
  • Dostrzegacie wyraźny dźwięk „tarcia” kości przy ruszaniu stawem kolanowym?
  • Pojawia się ból strzelający do innych miejsc w obszarze stawu kolanowego?
  • Objawia się u Was długotrwały ból nocny bądź spoczynkowy?

podwójna terapia falami radiowymi

84% Ulga w bólu

Ulga w bólu84 % pacjentów leczonych dwubiegunową RF osiągnęło po trzech miesiącach od stanu wyjściowego co najmniej 50% ulgę w bólu kolana1

W przypadku obecności zapalenia (artretyzmu) można równolegle zastosować leczenie zapalenia metodą dwubiegunowej radiofrekwencji termicznej.

Odnerwienie z użyciem prądu o częstotliwości radiowej
Dwubiegunowa wewnątrzstawowa pulsacyjna stymulacja falami radiowymi*

Leczenie bólu związanego z osteoartrozą stawu kolanowego prądem o częstotliwości radiowej - podwójna terapia falami radiowymi

Zalety leczenia stawu kolanowego prądem o częstotliwości radiowej

• 1 Zabieg ambulatoryjny
  • 2 Zabieg wykonywany przy znieczuleniu miejscowym
  • 3 Długość trwania zabiegu do 30 minut

Jeżeli dolega Wam długotrwały ból stawu kolanowego w wyniku zaawansowanej osteoartrozy i dotychczasowe leczenie nie przyniosło Wam satysfakcjonującej ulgi, prosimy o udzielenie sobie odpowiedzi na poniższe pytania:

• Czy RTG wykazało zmiany zwyrodnieniowe związane z osteoartrozą stawu kolanowego?
  • Nie możecie lub nie chcecie z pewnych powodów zdecydować się na leczenie operacyjne?
  • Zdiagnozowano u Was osteoartrozę stawu kolanowego w stadium 3 lub 4?
  • Czekacie na operację endoprotezy stawu kolanowego?
  • Ćwiczyliście i odbyliście rehabilitację bez wystarczającej ulgi w bólu?
  • Dolega Wam długotrwały ból kolana trwający ponad 6 miesięcy?

Odpowiedzieliście TAK i jesteście zainteresowani uzyskaniem informacji na temat możliwości leczenia osteoartrozy stawu kolanowego prądem o częstotliwości radiowej?

Prosimy o wypełnienie i wysłanie do nas formularza E-konsultacje i dokumentacji medycznej, którą macie do dyspozycji. Po jej ocenie przez naszych specjalistów leczenia bólu skontaktujemy się z Wami drogą mailową w jak najkrótszym terminie z naszym stanowiskiem. W przypadku polecenia zabiegu z przyjemnością umówimy Was na wstępną konsultację do naszej placówki specjalistycznej.

Wypełnić formularz E-konsultacji

• 1 Gulec E, Ozbek H, Pektas S, Isik G.Bipolar Versus Unipolar Intraarticular Pulsed Radio equency Thermocoagulation in Chronic Knee Pain Treatment: A Prospective Randomized Trial. Pain Physician 2017 Mar, 20(3):197-206. ISSN 1533-3159